بهترین هندزفری های شیائومی؛ معرفی ۷ مدل برتر

طاهره محزون 1403/05/30
راهنمای خرید

شاید بتوان گفت با آمدن هدفون ها و هندزفری های بی سیم،  تجربه شنیداری ما متحول شد. این هدفون‌های جذاب فضای کمی را اشغال می‌کنند و بسیار جمع‌وجور هستند. آن‌ها دیگر نیازی به سیم ندارند و به‌راحتی می‌توانید با فاصله از گوشی یا لپ‌تاپ خود به محتوای دلخواه گوش دهید. شیائومی یکی از برندهای قدرتمند چینی در زمینه تولید لوازم دیجیتال است که توانسته هدفون‌های باکیفیتی را برای رقابت با سایر برندها به بازار عرضه کند. این برند به همراه زیرمجموعه‌های خود طیف وسیعی از انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین هندزفری های شیائومی را معرفی کنیم. برای آشنایی با این مدل‌های جذاب با مجله مهر همراه باشید. 

بهترین هندزفری شیائومی بادز ۴ پرو

شیائومی بادز ۴ پرو - بهترین هندزفری های شیائومی
مشخصات
قطر درایور۱۱ میلی‌متر
وزن هر گوشی۵ گرم
قابلیت حذف نویزدارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۵۳ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۵۵۰ میلی‌آمپرساعت

اگر می‌خواهید یک هدفون بی سیم شیائومی رده‌بالا و قدرتمند داشته باشید، Xiaomi Buds 4 Pro  یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این مدل که نسبت به سایر هدفون‌های شیائومی قیمت بالایی دارد، می‌تواند صدایی حرفه‌ای و باکیفیت را ارائه دهد. این هدفون از انواع کدک‌ها و پروفایل‌ها پشتیبانی می‌کند و تجربه صوتی بی‌نظیری به ارمغان می‌آورد. برای این هدفون قابلیت ANC یا حذف نویز فعال در نظر گرفته شده است که می‌تواند صداهایی تا شدت ۴۸ دسی‌بل را به‌خوبی حذف کند. در صورت خاموش‌بودن ANC باتری گوشی‌های این هدفون می‌توانند تا ۹ ساعت شارژدهی داشته باشند که همراه با محفظه تا حدود ۳۸ ساعت می‌رسد. شیائومی بادز ۴ پرو دارای رتبه IP54 است و مقاومت مناسبی در برابر پاشش آب دارد. صدای Hi-Fi، حالت شفافیت برای شنیدن صدای محیط، قابلیت شارژ بی‌سیم و سازگاری با دستیار صوتی از دیگر ویژگی‌های این هدفون بی سیم شیائومی است. 

هندزفری بی سیم شیائومی ردمی بادز ۵ پرو

هندزفری بی سیم شیائومی ردمی بادز ۵ پرو - بهترین هندزفری های شیائومی
مشخصات
قطر درایور۱۱ میلی‌متر
وزن هر گوشی۵.۱ گرم
قابلیت حذف نویزدارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۵۴ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۸۰ میلی‌آمپرساعت

هدفون‌های سری ردمی در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند که Redmi Buds 5 Pro  یکی از قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های این سری به شمار می‌رود. درایور این هدفون بی‌سیم از ووفر با روکش تیتانیوم و درایور توییتر 10 میلی‌مترپیزوالکتریک از جنس سرامیک بهره می‌برد که حجم صدای مناسب را با کیفیت و جزئیات بالا ارائه می‌دهد. قابلیت ANC در این هندزفری می‌تواند صداهایی تا شدت ۵۲ دسی‌بل را حذف کند که دستاورد خوبی به شمار می‌رود و لذت شنیدن موسیقی در سکوت را برایتان فراهم می‌کند. در حالت خاموش‌بودن ANC باتری گوشی‌های هدفون تا ۱۰ ساعت شارژدهی می‌کنند که همراه با کیس شارژ به حدود ۳۸ ساعت می‌رسد. این هدفون از IP54 بهره می‌برد و در برابر پاشش آب مقاوم است. صدای ۳۶۰ درجه، حالت گیمینگ برای کاهش تاخیر صدا، صدای Hi-Fi و میکروفون‌های سه‌گانه حذف نویز از دیگر ویژگی‌های این هندزفری شیائومی است. 

اگر اهل موسیقی هستید، با بهترین هدفون ها برای موسیقی آشنا شوید.

هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز ۴ پرو

هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز ۴ پرو
مشخصات
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
وزن هر گوشی۵ گرم
قابلیت حذف نویزدارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۵۴ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۸۰ میلی‌آمپرساعت

اگر کیفیت صدا برایتان مهم است، ردمی بادز ۴ پرو یکی از بهترین هندزفری های شیائومی برای شما خواهد بود که می‌تواند تجربه صوتی دلپذیری را ارائه دهد. این هدفون دو دیافراگم از جنس تیتانیوم و آلیاژ آلومینیوم و منیزیم دارد و امپدانس آن ۲۴ اهم است. قابلیت ANC این هندزفری می‌تواند صداهایی تا شدت ۴۳ دسی‌بل را حذف کند و برای گوش‌دادن به محتوای صوتی در محیط‌های شلوغ بسیار مناسب است. اگر قابلیت ANC را خاموش کنید، گوشی‌های این هدفون می‌توانند تا ۹ ساعت پخش داشته باشند. این میزان به همراه محفظه شارژ به حدود ۳۶ ساعت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری قدرتمند می‌توان به مقاومت در برابر پاشش آب با گواهی IP54، صدای Hi-Fi، برخورداری از حالت شفافیت، حالت گیمینگ برای کاهش تاخیر صدا تا ۵۹ میلی‌ثانیه، تشخیص هدفون روی گوش و صدای ۳۶۰ درجه اشاره کرد. 

هدفون بی سیم شیائومی هایلو X1 Pro

هدفون بی سیم شیائومی هایلو X1 Pro
مشخصات
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
وزن هر گوشی۵ گرم
قابلیت حذف نویزدارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۴۵ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر به دنبال یک هدفون با قیمت مناسب هستید که صدای باکیفیتی داشته باشد، هایلو X1 پرو یک انتخاب خوش‌قیمت برای شما خواهد بود که در لیست بهتری هندزفری های شیائومی قرار دارد. این هدفون از پروفایل‌ها و کدک‌های صوتی متنوعی پشتیبانی می‌کند و به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. برای این هندزفری قابلیت حذف نویز فعال در نظر گرفته شده که می‌تواند صداهایی تا شدت ۳۵ دسی‌بل را حذف کند. علاوه بر آن میکروفون‌های داخلی سه‌گانه برای کاهش نویز نیز برای آن طراحی شده است. گوشی‌های هایلو X1 پرو در صورت خاموش‌بودن ANC تا ۹ ساعت شارژدهی دارند که عمر باتری‌ها با کمک محفظه به ۴۰ ساعت هم می‌رسد که عملکرد مناسبی است. طراحی ارگونومیک، حالت شفافیت برای شنیدن صدای محیط و حالت بازی برای کاهش تاخیر صدا از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

هدفون بی سیم شیائومی Buds 3T Pro

هدفون بی سیم شیائومی Buds 3T Pro - بهترین هندزفری های شیائومی
مشخصات
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
وزن هر گوشی۴.۹ گرم
قابلیت حذف نویزدارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۳۸ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۸۰ میلی‌آمپرساعت

یکی دیگر از بهترین هدفون های بی سیم شیائومی مدل بادز 3T Pro است که می‌تواند کیفیت صدای مناسبی را به ارمغان آورد. این هندزفری شیائومی از کویل آلومینیومی با روکش مسی و دیافراگم با روکش کربن شبه الماس بهره می‌برد و امپدانس ۳۲ اهم دارد. برای این هدفون قابلیت حذف نویز فعال در نظر گرفته شده که تا شدت صدای ۴۰ دسی‌بل را حذف می‌کند. همچنین میکروفون‌های سه‌گانه نیز برای کاهش نویز محیط در این هدفون طراحی شده‌اند. باتری شیائومی بادز 3T پرو می‌تواند تا ۶ ساعت شارژدهی کند و همراه با محفظه شارژ میزان آن را به ۲۴ ساعت برساند. صدای Hi-Fi، طراحی ارگونومیک و سبک، برخورداری از فناوری اختصاصی HRTF برای افزایش استاندارد صدا، برخورداری از حالت شفافیت و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از دیگر مزایای این هندزفری بی سیم است. 

اگر اهل فعالیت و ورزش هستید، بهترین هدفون برای ورزش و باشگاه را بشناسید.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T13X

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T13X
مشخصات
قطر درایور۷.۲ میلی‌متر
وزن هر گوشی۴ گرم
قابلیت حذف نویزندارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۴۵ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۳۵۰ میلی‌آمپرساعت

کیو سی وای یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که توانسته هدفون‌های بی‌سیم به‌صرفه و محبوبی را به بازار عرضه کند. T13X یکی از ارزان‌ترین مدل‌ها در لیست بهترین هندزفری شیائومی است که می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد. این هدفون بی سیم شیائومی در هر گوشی میکروفون‌های دوگانه دارد که می‌توانند نویزهای محیط را تا حدی کاهش دهند. همچنین این میکروفون‌ها قابلیت حذف صدای باد دارند که هنگام دوچرخه‌سواری و دویدن بسیار کاربردی هستند. این هندزفری تا ۸ ساعت پخش را ارائه می‌دهد که این میزان به همراه کیس شارژ می‌تواند به حدود ۳۰ ساعت برسد. یکی از مزایای این هدفون به‌صرفه مقاومت در برابر پاشش مستقیم آب با IPX5 است. از دیگر ویژگی‌های QCY T13X می‌توان به حالت گیمینگ با کاهش تاخیر تا ۶۸ میلی‌ثانیه، امکان ۶۰ دقیقه استفاده با شارژ ۱۰ دقیقه‌ای، پشتیبانی از دستیار صوتی و طراحی سبک اشاره کرد.

هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز ۴ اکتیو

هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز ۴ اکتیو
مشخصات
قطر درایور۱۲ میلی‌متر
وزن هر گوشی۳.۶ گرم
قابلیت حذف نویزندارد
ظرفیت باتریگوشی‌ها ۳۴ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۴۰ میلی‌آمپرساعت

یکی دیگر از هدفون‌های به‌صرفه در لیست بهترین هندزفری های شیائومی، Redmi Buds 4 Active است که توانسته جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها باشد. این هدفون از درایور داینامیک و امپدانس ۳۲ اهم بهره می‌برد و فاقد قابلیت ANC است. البته برای آن میکروفون داخلی در نظر گرفته شده که به کاهش نویز و سروصدای محیط کمک می‌کنند. گوشی‌های این هندزفری با گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم هستند. باتری این هدفون می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی داشته باشد و با کمک محفظه تا ۲۸ ساعت شارژدهی کند. برای این هدفون قابلیت اتصال سریع برای گوشی‌های اندرویدی در نظر گرفته شده است. سازگاری با دستگاه‌های اندروید و iOS، برخورداری از حالت گیمینگ برای کاهش تاخیر صدا، طراحی سبک و جمع‌وجور و قیمت مناسب از دیگر مزایای ردمی بادز ۴ اکتیو است. 

کلام آخر؛ آیا بهترین هندزفری های شیائومی ارزش خرید دارند؟

شیائومی یکی از برندهایی است که سعی کرده محصولات خود را در همه بازه‌های قیمتی به بازار عرضه کند. به همین دلیل طیف وسیعی از انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای محصولات شیائومی این است که با وجود عملکرد مناسب، قیمت به‌صرفه‌تر و مناسب‌تری نسبت به رقبا دارند و به همین دلیل معمولا از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. هدفون های بی سیم شیائومی می‌توانند با برندهای دیگر به‌خوبی رقابت کنند. شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر هدفون‌هایی با کیفیت صدای بالا و قابلیت‌های متنوع خریداری کنید. در این مطلب سعی کردیم بهترین هندزفری های شیائومی را معرفی کنیم. به نظر شما کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. یادتان باشد که هدفون های شیائومی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و به گارانتی لوازم جانبی دقت داشته باشید. 

سوالات متداول

برای خرید هدفون بی سیم شیائومی به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب هدفون بی سیم به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. برای اینکه مطابق با نیازهای خود هدفون مناسب را انتخاب کنید، به طراحی ارگونومیک و راحتی گوشی‌ها، مقاومت در برابر تعریق و رطوبت، کیفیت و حجم صدا، برخورداری از قابلیت حذف نویز فعال، امکان اتصال هم‌زمان به دو دستگاه، میزان شارژدهی و ظرفیت باتری، امکان شخصی‌سازی و تنظیمات صدا، کنترل لمسی، سازگاری با دستگاه‌های مختلف و قیمت هدفون دقت داشته باشید. 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

نظرات کاربران

نظرات کاربران راجع به مطلب “بهترین تبلت‌های بازار بهترین تبلت‌های گیمینگ بازاربهترین تبلت‌های گیمینگ بازار تبلت‌های گیمینگ بازار “ شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز هیچ نظری برای این مقاله ثبت نشده است, اولین نفر باشید!

این وبسایت متعلق به شرکت مهر سرمستان میباشد و کلیه حقوق مادی و معنوی ان محفوظ است