بهترین هدست گیمینگ در بازار؛ معرفی ۶ مدل شگفت‌انگیز

طاهره محزون 1403/06/17
راهنمای خرید

شاید باورتان نشود، اما تجهیزات مناسب می‌تواند تجربه متفاوت و جذابی را از بازی‌کردن به ارمغان آورد. هدست یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی به‌خصوص برای گیمرهای حرفه‌ای است که می‌تواند تفاوت زیادی در کیفیت و حس و حال بازی‌ها ایجاد کند. چه بخواهید موسیقی بازی را با همه وجود حس کنید یا بخواهید در بازی‌های رقابتی کوچک‌ترین حرکت دشمن را تشخیص دهید، انتخاب بهترین هدست گیمینگ مناسب می‌تواند بسیار مهم باشد. هدست‌های گیمینگ طیف وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار شما می‌گذارند که می‌توانید بر اساس بودجه مورد نظر و نیازهای خود مدل‌های مناسب را پیدا کنید. در این مطلب می‌خواهیم بهترین هدست های گیمینگ را معرفی کنیم تا هنگام خرید بتوانید مناسب‌ترین گزینه‌ها را راحت‌تر پیدا کنید. برای آشنایی با این مدل‌ها با مجله مهر همراه باشید.

نکات مهم خرید بهترین هدست گیمینگ

نکات مهم خرید بهترین هدست گیمینگ

قبل از اینکه بهترین هدست های مخصوص بازی را معرفی کنیم، باید بگوییم که برای خرید این هدست‌ها بهتر است فاکتورهای مختلفی را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید با توجه به نیازهای خود مدل مناسب را پیدا کنید.

  • کیفیت صدا: یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید هدست بازی کیفیت صدا است. درایورهای بزرگ‌تر معمولا حجم صدای بیشتر و کیفیت صدای بهتری دارند. همچنین بهتر است محدوده فرکانسی هدفون بالا باشد تا همه فرکانس‌ها را تولید کند. هدفون گیمینگ باید صدای فراگیر ارائه دهد و تجربه‌ای همه‌جانبه داشته باشد. 
  • طراحی راحت: یکی دیگر از ویژگی‌های هدست گیمینگ راحتی آن است. بهتر است هدست‌هایی با گوشی‌های راحت و بالشتک‌های نرم انتخاب کنید تا بتوانید طولانی‌مدت آن‌ها را روی گوش قرار دهید. به سراغ مدل‌هایی بروید که هدبند قابل تنظیم و راحتی دارند تا در طول بازی باعث ناراحتی نشوند. همچنین مدل‌هایی را انتخاب کنید که وزن سبکی دارند و به‌راحتی روی گوش قرار می‌گیرند.
  • کیفیت میکروفون: اگر اهل استریم یا انجام بازی‌های گروهی و آنلاین هستید، بهتر است میکروفون هدست کیفیت صدای بالایی داشته باشد و صدای شما را بدون نویز ضبط کند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید دست‌هایی با میکروفون جداشدنی انتخاب کنید. 
  • نوع اتصال: بهترین هدست های گیمینگ در دو مدل بی‌سیم و سیمی در بازار وجود دارند. هدفون‌‌های سیمی معمولا تاخیر کمتری دارند و در مقابل مدل‌های بی‌سیم آزادی عمل و راحتی بیشتری به دنبال دارند. دقت کنید که هدفون با سیستم شما سازگاری داشته باشد. 
  • قیمت هدست گیمینگ: یک بازه قیمتی مشخص برای خرید هدست مخصوص بازی را در نظر بگیرید. سپس ویژگی‌های مورد نظر را مشخص کنید و با توجه به آن‌ها هدست مناسب را انتخاب کنید.
  • اصالت محصول و گارانتی: یکی از موارد مهمی که نباید از یاد ببرید این است که هنگام خرید هدست گیمینگ به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که اعتبار مناسبی دارند و محصولات باکیفیت و اصل را به بازار عرضه می‌کنند. همچنین دقت کنید که هدست را با گارانتی لوازم جانبی معتبر خریداری کنید.

بهترین هدست گیمینگ

هدست بی سیم لاجیتک G Pro X 2 LightSpeed

هدست بی سیم لاجیتک G Pro X 2 LightSpeed
مشخصات
وزن۳۴۵ گرم
نوع بی‌سیم
قطر درایور۵۰ میلی‌متر
محدوده فرکانسی۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز
اتصالاتبلوتوث، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری
مناسب برایکامپیوتر، پلی‌استیشن

اگر به دنبال یک هدست مناسب برای بازی‌های کامپیوتری هستید، این مدل یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای شما خواهد بود. این هدست از نوع بی‌سیم است و با کمک دانگل USB به کامپیوتر شما وصل می‌شود. با این حال تاخیر صدای کمی دارد و همگام‌بودن صدا و تصویر را تضمین می‌کند. این هدست صدای باس سنگین را ارائه می‌دهد تا بازی را برای شما جذاب‌تر کند. یکی از مهم‌ترین مزایای G Pro X 2 لاجیتک عمر باتری ۹۷ ساعته آن است که می‌توانید بدون مشکل و نیاز به شارژ چندین روز بازی کنید. میکروفون این هدست کیفیت مناسبی دارد و به‌خوبی نویز پس‌زمینه را از صدای شما جدا می کند، بنابراین یک انتخاب خوب برای بازی‌های گروهی و استریم آنلاین به شمار می‌رود. البته دقت کنید که این هدست نمی‌تواند به چند دستگاه متصل شود. 

هدست گیمینگ استیل سریز Arctis Nova 7

هدست گیمینگ استیل سریز Arctis Nova 7
مشخصات
وزن۳۲۳ گرم
نوع بی‌سیم
قطر درایور۴۰ میلی‌متر
محدوده فرکانسی۲۰ تا ۲۲ هزار هرتز
اتصالاتبلوتوث، وای‌فای، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری
مناسب برایکامپیوتر، پلی‌استیشن، XBox

یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ بازار، سری نوا ۷ استیل سریز است که با کمک دانگل USB به سیستم شما متصل می‌شود. این هدست تاخیر صدا را به میزان مناسبی کاهش می‌دهد تا صدا و تصویر شما هماهنگ باشند. این هدست صدایی غنی از باس با محدوده میانی متعادل را ارائه می‌دهد و وضوح بالایی دارد. شما می‌توانید با کمک تنظیمات مخصوص، صدا را سفارشی‌سازی کنید. با اینکه عمر باتری این هدست به مدل قبلی نمی‌رسد، اما ۳۰ ساعت شارژ را نگه می‌دارد و شما را از نگرانی برای شارژ مکرر هدفون رها می‌کند. یکی از مزایای این هدست امکان اتصال به دو دستگاه است که می‌توانید در حین بازی از گوشی خود نیز موسیقی پخش کنید. سری نوا چندین مدل دارد که مدل‌های 7 و 7P از ایکس باکس پشتیبانی نمی‌کنند. 

هدست  گیمینگ لاجیتک G435 LightSpeed

هدست  گیمینگ لاجیتک G435 LightSpeed
مشخصات
وزن۱۶۵ گرم
نوع بی‌سیم
قطر درایور۴۰ میلی‌متر
محدوده فرکانسی۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز
اتصالاتوای‌فای، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری
مناسب برایکامپیوتر، پلی‌استیشن

اگر به دنبال یک هدست مخصوص بازی با قیمت به‌صرفه و ویژگی‌های مناسب هستید، G435 لاجیتک یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این هدفون عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد و به دلیل بدنه پلاستیکی وزن کمی دارد. بنابراین به‌راحتی می‌تواند در مدت طولانی روی گوش شما قرار بگیرد. این هدست به‌خوبی تاخیر صدا را کاهش می‌دهد و وضوح صدای خوبی دارد. میکروفون‌های این هدفون کیفیت بالایی دارند و صدای شما را واضح ارسال می‌کنند. این هدفون تقریبا می‌تواند حدود ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و برای چند بار بازی مناسب خواهد بود. یکی از نقاط ضعف این هدفون این است که صدای محیط را آنچنان کاهش نمی‌دهد و ممکن است نویزهای محیط وارد گوش شما شود که البته با توجه به قیمت هدفون قابل انتظار است.

اگر اهل موسیقی هستید، با بهترین هدفون برای موسیقی آشنا شوید.

هدست گیمینگ کورسیر HS55 Stereo

هدست گیمینگ کورسیر HS55 Stereo
مشخصات
وزن۲۸۵ گرم
نوع سیمی
قطر درایور۵۰ میلی‌متر
محدوده فرکانسی۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز
اتصالاتجک ۳.۵ میلی‌متری
مناسب برایکامپیوتر، پلی‌استیشن، XBox، نینتندو، گوشی

یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ بازار که با قیمت مناسبی عرضه شده، HS55 Stereo است که می‌تواند کیفیت صدای خوب و تجربه جذابی از بازی‌کردن ارائه دهد. این هدفون سبک و راحت است و می‌تواند ساعت‌ها بدون ناراحتی روی گوش شما باشد. میکروفون این هدست دارای بازوی تاشو است و می‌توانید هنگامی که به آن نیاز ندارید، میکروفون را جمع کنید. این میکروفون یکی از بارزترین مزایای این مدل به شمار می‌ورد که صدا را با وضوح بالا و دقت مناسب برای مخاطب ارسال می‌کند. کیفیت صدا هم بسیار مناسب است و می‌توانید از آن برای بازی و گوش‌دادن به موسیقی نیز استفاده کنید. این هدست دارای کابل بلندی است که می‌تواند راحتی و آزادی عمل را به همراه آورد. 

هدفون بیرداینامیک DT900 Pro X

هدفون بیرداینامیک DT900 Pro X
مشخصات
وزن۳۴۵ گرم
نوع سیمی
قطر درایور۴۵ میلی‌متر
محدوده فرکانسی۵ تا ۴۰ هزار هرتز
اتصالاتجک ۳.۵ میلی‌متری، جک ۶.۵ میلی‌متری
مناسب برایکامپیوتر، پلی‌استیشن، XBox، نینتندو، گوشی

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که کیفیت صدای فوق‌العاده برایتان اهمیت دارد، DT 900 Pro X بیرداینامیک مدلی است که انتظارات شما را برآورده می‌کند. این هدفون برای گوش‌دادن به موسیقی و غرق شدن در صدا و فضای بازی بهترین هدست گیمینگ است و تجربه‌ای منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. البته باید بگوییم که اگر اهل بازی‌های گروهی یا استریم هستید، این مدل برایتان مناسب نیست، زیرا این هدفون فاقد میکروفون است. طراحی این مدل به شکلی است که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. جزئیات صدا و جداسازی صداها در همه محدوده‌های فرکانسی یکی از ویژگی‌های برجسته این هدفون است. طراحی مینیمال و راحت این هدفون قدرتمند می‌تواند تجربه بازی شما را متحول کند.

هدست ریزر BlackShark V2 Pro

هدست ریزر BlackShark V2 Pro
مشخصات
وزن۳۲۰ گرم
نوع بی‌سیم و باسیم
قطر درایور۵۰ میلی‌متر
محدوده فرکانسی۱۲ تا ۲۸ هزار هرتز
اتصالاتجک ۳.۵ میلی‌متری، وای‌فای، micro-USB
مناسب برایکامپیوتر، پلی‌استیشن، XBox، نینتندو، گوشی

اگر می‌خواهید یک هدفون قدرتمند و همه‌چیزتمام داشته باشید، ریزر بلک شارک V2 Pro بهترین هدست گیمینگ بازار برای شما خواهد بود. این هدفون طراحی زیبا و بدنه باکیفیتی دارد و بالشتک‌ها به‌خوبی روی گوش قرار می‌گیرند. طراحی این هدست به‌گونه‌ای است که می‌توانید بدون نگرانی چندین ساعت آن را روی گوش قرار دهید. این هدست مخصوص بازی صدای باکیفیتی دارد و تجربه جذابی از بازی حرفه‌ای ارائه می‌دهد. میکروفون هدست نیز صدای شما را بسیار باکیفیت به مخاطب ارائه می‌دهد، بنابراین این مدل یک انتخاب عالی برای استریم و پادکست به شمار می‌رود. باتری این مدل از شارژدهی ۷۰ ساعته بهره می‌برد که می‌توانید چندین روز بدون نیاز به شارژ بازی‌ها را انجام دهید. امکان تنظیمات صدا نیز برای شما فراهم شده تا به‌دلخواه آن را شخصی‌سازی کنید. 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین هدفون برای ورزش و باشگاه

کلام آخر

تجربه بازی کردن به لوازم جانبی و کیفیت سیستم شما بسیار وابسته است و در این میان هدست نیز یکی از این لوازم است که می‌تواند روی تجربه شما از بازی تاثیر زیادی داشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید به‌طور حرفه‌ای بازی کنید یا از بازی‌کردن لذت ببرید، توصیه می‌کنیم به دنبال هدست‌هایی با کیفیت صدای مناسب، طراحی ارگونومیک و راحت، محدوده فرکانسی مناسب و ویژگی‌های حرفه‌ای باشند. هدست گیمینگ در دو شکل بی‌سیم و سیمی در بازار وجود دارد که هرکدام مزایای خاص خود را دارند. بنابراین بهتر است ابتدا نیازهای خود را بسنجید و بودجه خود را مشخص کنید تا بر این اساس بتوانید بهترین هدست های گیمینگ را انتخاب کنید. به نظر شما کدام هدست گیمینگ بهترین انتخاب است؟ نظرات و تجربه‌های خود را برای ما بنویسید. 

سوالات متداول

بهترین برندهای هدست گیمینگ کدام‌اند؟

انتخاب‌های متنوعی برای خرید هدست مخصوص بازی وجود دارند، اما برندهایی مانند ریزر، لاجیتک، کورسیر، استیل سریز، هایپرایکس و سونی مدل‌های حرفه‌ای و با کیفیت فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه می‌کنند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

نظرات کاربران

نظرات کاربران راجع به مطلب “بهترین تبلت‌های بازار بهترین تبلت‌های گیمینگ بازاربهترین تبلت‌های گیمینگ بازار تبلت‌های گیمینگ بازار “ شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز هیچ نظری برای این مقاله ثبت نشده است, اولین نفر باشید!

این وبسایت متعلق به شرکت مهر سرمستان میباشد و کلیه حقوق مادی و معنوی ان محفوظ است