بهترین لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس؛ معرفی ۵ مدل پرفروش

لپ‌تاپ‌ها یکی از وسایل دیجیتال ضروری و کاربردی در دنیای امروز هستند که می‌توانند حجم زیادی از انواع وظایف را به‌خوبی انجام دهند. لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه جزو مدل‌های محبوب و پرطرفدار بازار هستند و این برند تلاش کرده تا بسیاری از مدل‌ها را با قیمت به‌صرفه و مشخصات بهینه به بازار عرضه کند. سری VivoBook ایسوس را لپ‌تاپ‌های اقتصادی و خوش‌قیمت تا مدل‌های قدرتمند و حرفه‌ای تشکیل می‌دهند که برای طیف وسیعی از کاربران مناسب هستند. اگر شما هم می‌خواهید لپ‌تاپی با قیمت مناسب و ویژگی‌های عالی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم با بهترین لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس آشنا شوید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16 K6602VV

لپ تاپ ایسوس VivoBook Pro 16 K6602VV
مشخصات
ابعاد۱۹.۹×۲۵۲×۳۵۵.۳ میلی‌متر
وزن۱.۹ کیلوگرم
نمایشگر۱۶ اینچ
IPS
پردازنده اصلیIntel Core i9 13900H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 4060
رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱ ترابایت
باتری۷۰ وات‌ساعت

باید بگوییم که سری ویوو بوک انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما می‌گذارد، بنابراین اگر می‌خواهید یک لپ‌تاپ قدرتمند برای انجام کارهای گرافیکی، طراحی و برنامه‌نویسی خریداری کنید، این مدل یکی از بهترین لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس است که می‌تواند قدرت بالایی برایتان به همراه آورد. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل ۱۳ اینتل با ۱۴ هسته، ۲۰ رشته و سرعت ۵.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد و با کمک پردازنده گرافیکی ۴۰۶۰ انویدیا قدرت خود را به رخ می‌کشد. این مدل دارای رم DDR5 و حافظه SSD از نوع PCIe NVMe است که هردو قابلیت ارتقا دارند. 

نمایشگر این لپ‌تاپ دارای رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد که فضای عمودی بیشتری ارائه می‌دهد. پورت‌های این لپ‌تاپ شامل دو پورت USB-A، دو پورت USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4، درگاه HDMI، پورت شبکه، جک هدفون و اسلات کارت حافظه است. این لپ‌تاپ حدود ۱ تا ۳ ساعت شارژدهی می‌کند و از نور پس‌زمینه کیبورد برخوردار است. کیبورد این مدل دارای بخش اعداد است که آن را برای حسابداران و دانشجویان هم مناسب می‌کند. باید بدانید که قیمت عمده لپ تاپ مدل‌های پرو این سری قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X K3605VU

لپ تاپ ایسوس VivoBook 16X K3605VU
مشخصات
ابعاد۱۸.۹×۲۴۹.۱×۳۵۸.۶ میلی‌متر
وزن۱.۸ کیلوگرم
نمایشگر۱۶ اینچ
IPS
پردازنده اصلیIntel Core i7 13700H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 4050
رم۳۲ گیگابایت
حافظه داخلی۱ ترابایت
باتری۷۰ وات‌ساعت

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس مدل K3605VU است که می‌تواند وظایف مختلف را به بهترین شکل انجام دهد. این مدل از لپ‌تاپ‌ قبلی ارزان‌تر است و می‌تواند یک میان‌رده قدرتمند باشد که برای انواع کارهای برنامه‌نویسی، حسابداری، طراحی و حتی کاربری اداری هم مناسب است. پردازنده نسل ۱۳ این لپ‌تاپ دارای ۱۴ هسته، ۲۰ رشته و سرعت ۵ گیگاهرتز است. گرافیک ۴۰۵۰ این لپ‌تاپ را برای انجام کارهای نیمه‌سنگین مناسب می‌کند و می‌توانید طیف وسیعی از نرم‌افزارها را بدون محدودیت روی آن اجرا کنید. رم DDR4 این لپ‌تاپ قابلیت ارتقا را به همراه دارد.

نمایشگر ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ دارای رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بوده و قابلیت باز شدن تا ۱۸۰ درجه را به کاربر ارائه می‌دهد. یک پورت USB-C، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI و جک هدفون برای این مدل در نظر گرفته شده است. این مدل برای امنیت بیشتر از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. کیبورد این لپ‌تاپ دارای نور پس‌زمینه و صفحه کلید اعداد است. برای این لپ‌تاپ اسلات کارت حافظه هم طراحی شده است.

اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال گزینه‌های قدرتمند هستید، بهترین لپ تاپ های ایسوس را بشناسید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 14X K3405VC

 VivoBook 14X K3405VC
مشخصات
ابعاد۱۸.۹×۲۲۲.۵×۳۱۷.۱ میلی‌متر
وزن۱.۵ کیلوگرم
نمایشگر۱۴ اینچ
OLED
پردازنده اصلیIntel Core i9 13900H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 3050
رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱ ترابایت
باتری۵۰ وات‌ساعت

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ جمع‌وجور هستید که هم قدرت کافی داشته باشد و هم بتوانید آن را همه‌جا با خود ببرید، این مدل بهترین لپ تاپ ایسوس سری VivoBook برای شما خواهد بود. طراحی کم‌جا و وزن کم، قابلیت حمل آن را بالا می‌برد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ای قدرتمند با عملکرد بالا بهره می‌برد که سرعت ۵.۴ گیگاهرتز و ۱۴ هسته دارد. پردازنده گرافیکی این مدل برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین و پیشرفته مناسب نیست، اما می‌تواند طیف وسیعی از برنامه‌ها را بدون مشکل اجرا کند. رم این لپ‌تاپ از نوع DDR4 و حافظه آن SSD است که سرعت و عملکرد مناسبی ارائه می‌دهند.

بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایای این لپ‌تاپ نمایشگر باکیفیت آن است. این نمایشگر از نوع OLED بوده و به همین دلیل رنگ‌های زنده و سیاهی عمیقی را نمایش می‌دهد و تجربه جذابی به همراه دارد. رزولوشن این نمایشگر ۱۸۰۰×۲۸۸۰ پیکسل است که تصاویری با کیفیت و وضوح بالا نمایش می‌دهد. نمایشگر این لپ‌تاپ دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، روشنایی ۴۰۰ نیت و زمان پاسخ‌گویی ۰.۲ میلی‌ثانیه است. این مدل دارای دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این لپ‌تاپ دارای اسپیکرهای قدرتمند و قابلیت باز شدن ۱۸۰ درجه است. 

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 F1504VA

 VivoBook 15 F1504VA
مشخصات
ابعاد۱۷.۹×۲۳۲.۵×۳۵۹.۷ میلی‌متر
وزن۱.۷ کیلوگرم
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
TN
پردازنده اصلیIntel Core i7-1355U
پردازنده گرافیکیIntel Iris Xe 
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱ ترابایت
باتری۴۲ وات‌ساعت

یکی از بهترین لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس این مدل است که علاوه بر قیمت مناسب، عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ از پردازنده سری U نسل ۱۳ بهره می‌برد که عملکردی بهینه، کم‌مصرف و قدرتمند ارائه می‌دهد. این پردازنده دارای ۱۰ هسته، ۱۲ رشته و سرعت ۴.۵ گیگاهرتز است. باید بگوییم که این مدل فاقد پردازنده گرافیکی مجزا است و به همین دلیل برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین مناسب نیست.

این مدل برای کارهای عمومی و روزمره، وب‌‌گردی، مالتی‌مدیا و کارهای دانش‌آموزی و دانشجویی بسیار مناسب است. رم و حافظه داخلی این مدل قابلیت ارتقا دارند. نمایشگر این لپ‌تاپ دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این نمایشگر از نوع Wide View بوده و دارای قابلیت باز شدن ۱۸۰ درجه است. پورت‌های این لپ‌تاپ شامل یک پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.2 و یک پورت USB-C است و از جک هدفون و درگاه HDMI هم بهره می‌برد. 

برای آشنایی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم با سری های لپ تاپ ایسوس آشنا شوید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 X1502ZA

 VivoBook 15 X1502ZA
مشخصات
ابعاد۱۹.۹×۲۳۲.۵×۳۵۹.۷ میلی‌متر
وزن۱.۷ کیلوگرم
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
TN
پردازنده اصلیIntel Core i5 12500H
پردازنده گرافیکیIntel UHD
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
باتری۴۲ وات‌ساعت

همان‌طور که اشاره کردیم، سری ویوو بوک ایسوس انتخاب‌های متنوعی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. گزینه‌های زیادی از بین لپ‌تاپ‌های این سری را مدل‌‌های ارزان و اقتصادی تشکیل می‌دهند که می‌توانند یک انتخاب به‌صرفه برای دانشجویان، کارمندان و کاربران عمومی باشند. X1502ZA یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این سری است که از پردازنده نسل ۱۲ اینتل سری H بهره می‌برد که این پردازنده قدرت مناسب و عملکرد چشمگیری ارائه می‌دهد و از ۱۲ هسته و سرعت ۴.۵ گیگاهرتز برخوردار است. رم DDR4 این لپ‌تاپ و حافظه SSD آن هر دو قابلیت ارتقا دارند تا قدرت بیشتری برای لپ‌تاپ به همراه آورند. 

نمایشگر این مدل دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است که از نوع Wide View بوده و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. این لپ‌تاپ دارای قابلیت باز شدن ۱۸۰ درجه است که انعطاف‌پذیری را هنگام کار کردن افزایش می‌دهد. یک پورت USB-C، دو پورت USB-A، یک پورت USB 2.0، درگاه HDMI و جک هدفون برای این لپ‌تاپ طراحی شده است. صفحه کلید اعداد و اسپیکرهای باکیفیت از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ به شمار می‌روند. 

اگر بودجه محدودی دارید، با بهترین لپ تاپ های ایسوس تا ۳۰ میلیون آشنا شوید.

کلام پایانی؛ آیا لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس ارزش خرید دارند؟

برندهای مختلف در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا تنوع گسترده‌ای از انواع لپ‌تاپ را به بازار عرضه کنند. ایسوس نیز در همین راستا سعی کرده با عرضه گزینه‌های متنوع در سری VivoBook کاربران بسیاری را به خود جذب کند. این سری انتخاب‌های مختلفی از لپ‌تاپ‌های قدرتمند و گران گرفته تا مدل‌های ارزان و اقتصادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید با بودجه معقول و متناسبی لپ‌تاپ دلخواه خود را پیدا کنید. یادتان باشد که انتخاب لپ‌تاپ مناسب به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد.

لپ تاپ های ایسوس سری VivoBook با ارائه قدرت مناسب، کیفیت ساخت خوب و ویژگی‌های کاربردی می‌توانند برای طیف وسیعی از کاربران مختلف کارآمد باشند. در این مطلب سعی کردیم بهترین لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس را معرفی کنیم که برای دانشجویان، حسابداران، کارمندان و کاربران عمومی مناسب هستند. همچنین این سری مدل‌های قدرتمندی هم برای طراحان، برنامه‌نویسان و مهندسان به بازار عرضه کرده است. شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ عمده ایسوس در مدل‌های مختلف با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

سوالات متداول

برای انتخاب لپ تاپ های ایسوس سری VivoBook به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید مدل مناسب باید ابتدا به نیازها و توقعات خود توجه کنید. اینکه لپ‌تاپ را برای چه کاری نیاز دارید و چه نرم‌افزارهایی را می‌‌خواهید اجرا کنید. سپس به قدرت، سرعت و تعداد هسته‌های پردازنده، نوع حافظه گرافیکی مجزا یا پیوسته، میزان رم و حافظه داخلی و قابلیت ارتقای آن‌ها، ابعاد و کیفیت تصویر نمایشگر، کیفیت ساخت و جنس بدنه، عمر باتری و شارژدهی، قیمت و گارانتی لپ تاپ دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری کنید. 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

جستجوی کاربران دیگر:

  • درگاه های لبتاب ویو بوک پرو

نظرات کاربران

نظرات کاربران راجع به مطلب “بهترین تبلت‌های بازار بهترین تبلت‌های گیمینگ بازاربهترین تبلت‌های گیمینگ بازار تبلت‌های گیمینگ بازار “ شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز هیچ نظری برای این مقاله ثبت نشده است, اولین نفر باشید!

این وبسایت متعلق به شرکت مهر سرمستان میباشد و کلیه حقوق مادی و معنوی ان محفوظ است