بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در همه بازه‌های قیمتی

طاهره محزون 1403/02/16
راهنمای خرید

با فراگیر شدن بازی‌های موبایلی، برندهای سازنده گوشی تلاش می‌کنند تا سخت‌افزارهای محصولات خود را برای اجرای پرسرعت و باکیفیت بازی‌ها مناسب‌تر کنند. سامسونگ یکی از کمپانی‌های محبوب در زمینه تولید کالای دیجیتال است که در سال‌های اخیر توانسته توجه بسیاری از کاربران و منتقدان را به عملکرد قدرتمند گوشی‌های خود جلب کند. گوشی‌های گیمینگ قدرت پردازشی بالا و نمایشگرهای باکیفیتی دارند تا تجربه بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر کنند. در این مطلب بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را معرفی می‌کنیم. برای آشنایی با این مدل‌ها با مجله مهر همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold5

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold5
مشخصات Galaxy Z Fold 5  
ابعاد در حالت باز: ۶.۱×۱۲۹.۹×۱۵۴.۹ میلی‌متر
در حالت بسته: ۱۳.۴×۶۷.۱×۱۵۴.۹ میلی‌متر
وزن ۲۵۳ گرم
نمایشگر ۷.۶ اینچ
Foldable Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکی Adreno 740
حافظه رم ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین اصلی ۵۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۴+۱۰ مگاپیکسل
باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از بازی‌کردن با گوشی هستید، زد فولد ۵ یک انتخاب هیجان‌انگیز در بین بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ خواهد بود. این گوشی نمایشگر بزرگ و باکیفیتی را برای اجرای انواع بازی‌ها ارائه می‌دهد و با بدنه تاشو و پنل پشتی شیشه‌ای می‌تواند حال و هوای بازی را لذت‌بخش‌تر کند. این مدل با گواهی IPX8 می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورد. زد فولد ۵ دارای دو نمایشگر است که نمایشگر اصلی آن در حالت باز ۷.۶ اینچ بوده و دارای رزولوشن ۲۱۷۶×۱۸۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر از قابلیت HDR10+ پشتیبانی می‌کند و با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۱ درصد جزو کم‌حاشیه‌ترین مدل‌ها به شمار می‌رود. نمایشگر این گوشی در حالت تاشده نیز ۶.۲ اینچ با رزولوشن ۲۳۱۶×۹۰۴ پیکسل است که از محافظ گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد.

زد فولد ۵ از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است و می‌تواند بدون محدودیت بازی‌های مختلف را برای شما اجرا کند. برای این مدل فقط حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده، اما حافظه داخلی سه نسخه دارد که می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود نسخه مناسب را انتخاب کنید. این گوشی سه لنز دوربین عریض، تله‌فوتو و اولتراواید دارد و قابلیت فیلم‌برداری 8K و   4K را فراهم می‌کند. زد فولد ۵ از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۴.۵ وات پشتیبانی می‌کند. قیمت عمده گوشی این مدل پرچمدار در مقایسه با مدل‌های دیگر بالاتر است.

گوشی گلکسی S24 اولترا

گوشی گلکسی S24 اولترا - بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
مشخصات  
ابعاد ۸.۶×۷۹×۱۶۲.۳ میلی‌متر
وزن ۲۳۲ گرم
نمایشگر ۶.۸ اینچ
Dynamic LTPO AMOLED 2X
پردازنده اصلی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3
پردازنده گرافیکی Adreno 750
رم ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین اصلی ۲۰۰+۵۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ گه یک پرچمدار قدرتمند به شمار می‌رود، S24 اولترا است. این گوشی با بدنه شیشه‌ای و فریم تیتانیومی دوام و استحکام بالایی دارد و با گواهی IP68 می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری بماند. این پرچمدار که از قلم استایلوس هم پشتیبانی می‌کند، با نمایشگر ۶.۸ اینچی خود تجربه‌ای جذاب از بازی‌کردن را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از HDR10+، دارای روشنایی ۲۶۰۰ نیت است. نمایشگر این گوشی از رزولوشن ۳۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای محافظ گوریلا گلس آرمور است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. 

اس ۲۴ اولترا از پردازنده قدرتمند ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار است که به همراه پردازنده گرافیکی می‌تواند انواع بازی‌ها را با بهترین کیفیت اجرا کند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود بین حافظه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت نسخه مناسب را انتخاب کنید. سخت‌افزار این سیستم می‌تواند بدون افت عملکرد بازی‌های سنگین و گرافیک بالا را به‌خوبی اجرا کند. این پرچمدار سامسونگ از چهار لنز دوربین قدرتمند و باکیفیت عریض، تله‌فوتو، پریسکوپ تله‌فوتو و اولتراواید بهره می‌برد و قابلیت فیلم‌برداری 4K و 8K دارد. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۴.۵ وات بهره می‌برد و مدیریت شارژ خوبی دارد. 

برای آشنایی بیشتر با این گوشی قدرتمند، بررسی گوشی گلکسی S24 اولترا را بخوانید.

گوشی گلکسی S23 اولترا

گوشی گلکسی S23 اولترا
مشخصات  
ابعاد ۸.۹×۷۸.۱×۱۶۳.۴ میلی‌متر
وزن ۲۳۴ گرم
نمایشگر ۶.۸ اینچ
Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکی Adreno 740
رم ۸ گیگابایت
۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین اصلی ۲۰۰+۱۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

معمولا وقتی پرچمدار جدیدی به بازار عرضه می‌شود، قیمت پرچمدار قبلی کمی افت می‌کند و این فرصت مناسب برای افرادی است که می‌خواهند یک گوشی قدرتمند با قیمت مناسب‌تری را خریداری کنند. S23 اولترا نیز یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ است که می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای شما به ارمغان آورد. این گوشی دارای پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی است و با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. نمایشگر ۶.۸ اینچی این پرچمدار دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۷۵۰ نیت است که با رزولوشن ۳۰۸۸×۱۴۴۰ پیکسل کیفیت و وضوح تصویر بالایی ارائه می‌دهد. این نمایشگر با نسبت ۸۹.۹ درصد به بدنه جزو مدل‌های کم‌حاشیه بوده که کار کردن با آن بسیار لذت‌بخش است.

گلکسی S23 اولترا با پردازنده پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و پردازنده گرافیکی قدرتمند خود می‌تواند عملکرد چشمگیری در حین اجرای بازی‌های سنگین داشته باشد. شما می‌توانید ارزان‌ترین نسخه با رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت را تهیه کنید، اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید گران‌ترین نسخه با رم ۱۲ و حافظه یک ترابایت را بخرید. این گوشی نیز از لنزهای دوربین قدرتمندی برخوردار است که شامل لنز عریض، تله‌فوتو، پریسکوپ تله‌فوتو و اولتراواید است. اسپیکرهای استریو می‌تواند هیجان و لذت بازی را برای شما چندین برابر کند. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ وات، شارژ معکوس ۴.۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات بهره می‌برد و مدیریت شارژ مناسبی دارد.

گوشی گلکسی S23 FE

گوشی گلکسی S23 FE
مشخصات  
ابعاد ۸.۲×۷۶.۵×۱۵۸ میلی‌متر
وزن ۲۰۹ گرم
نمایشگر ۶.۴ اینچ
Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلی Exynos 2200
پردازنده گرافیکی Xclipse 920
رم ۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰+۸+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

گوشی‌های قاتل پرچمدار همیشه مشخصات جذاب و قدرت قابل توجهی دارند. گوشی S23 FE نیز یکی از مدل‌های پرطرفدار است که به دلیل قدرت بالای سخت‌افزار و کیفیت مناسب نمایشگر در لیست بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ قرار می‌گیرد. این گوشی دارای بدنه‌ای ظریف و در عین حال مقاوم است که می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متر دوام بیاورد. نمایشگر این گوشی ۶.۴ اینچ بوده و برای افرادی مناسب است که به گوشی‌های نسبتا جمع‌وجور علاقه دارند. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که کیفیت و روان‌بودن آن تجربه خوبی از بازی را ارائه می‌دهد. 

گلکسی S23 FE در نسخه بین‌المللی از پردازنده ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد که می‌تواند در کنار پردازنده گرافیکی Xclipse 920 انواع بازی‌های سنگین را بدون مشکل و افت عملکرد به‌خوبی اجرا کند. این گوشی در دو نسخه حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ محدود شده است که البته نیاز طیف وسیعی از کاربران را برطرف می‌کند. دوربین این مدل شامل لنز‌های عریض، تله‌فوتو و اولتراواید است و قابلیت فیلم‌برداری 4K و 8K دارد. این گوشی از شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. نمایشگر روشن و اسپیکرهای استریو می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی را به همراه داشته باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A54 

گوشی سامسونگ گلکسی A54  - بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ
مشخصات  
ابعاد ۸.۲×۷۶.۷×۱۵۸.۲ میلی‌متر
وزن ۲۰۲ گرم
نمایشگر ۶.۴ اینچ
Super AMOLED
پردازنده اصلی Exynos 1380
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5
رم ۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰+۱۲+۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر می‌خواهید یک گوشی قدرتمند و زیبا با قیمت مناسب انتخاب کنید، A54 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ برای شما خواهد بود. این مدل با پردازنده قدرتمند، طراحی مناسب و قیمت به‌صرفه یک انتخاب کاربردی و اقتصادی به شمار می‌رود. بدنه این گوشی شیشه‌ای است که حس و حال مدل‌های رده‌بالا را القا می‌کند و در برابر آب مقاومت مناسبی دارد. نمایشگر ۶.۴ اینچی این مدل دارای رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و قابلیت HDR10+ بهره می‌برد. این نمایشگر کیفیت و وضوح تصویر بالایی دارد و روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

گلکسی A54 دارای پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ است که در کنار پردازنده گرافیکی خود می‌تواند بازی‌های مختلف را به‌راحتی اجرا کند تا تجربه‌ای جذاب از بازی‌کردن با یک گوشی میان‌رده داشته باشید. این مدل دارای سه لنز دوربین عریض، اولتراواید و ماکرو است و قابلیت فیلم‌برداری 4K ارائه می‌دهد که این لنز‌ها نیز کیفیت عکاسی مطلوبی دارند. باتری این گوشی از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و مدیریت شارژ مناسبی دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A25

گوشی سامسونگ گلکسی A25
مشخصات  
ابعاد ۸.۳×۷۶.۵×۱۶۱ میلی‌متر
وزن ۱۹۷ گرم
نمایشگر ۶.۵ اینچ
Super AMOLED
پردازنده اصلی Exynos 1280
پردازنده گرافیکی Mali-G68
رم ۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰+۸+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر می‌خواهید یک گوشی اقتصادی و قدرتمند مناسب بازی‌های متوسط و نیمه‌سنگین داشته باشید، A25 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ برای شما خواهد بود. این گوشی نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های چشمگیری پیدا کرده و به همین دلیل به یک انتخاب عالی با قیمت مناسب تبدیل شده است. بدنه این گوشی شبیه به میان‌رده‌های سامسونگ طراحی شده است که کار کردن با آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. گلکسی S25 دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که کیفیت تصویر بالایی ارائه می‌دهد.

این گوشی با پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ می‌تواند بازی‌های متنوعی را اجرا کند تا بتوانید با صرف هزینه کم یک گوشی مناسب بازی داشته باشید. اگر بودجه کمتری دارید، می‌توانید نسخه رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایت را خریداری کنید و در صورتی که به قدرت بیشتری نیاز دارید، نسخه رم ۸ با حافظه ۲۵۶ برای شما مناسب خواهد بود. این گوشی از سه لنز عریض، اولتراواید و ماکرو بهره می‌برد و قابلیت فیلم‌برداری 4K دارد. باتری A25 از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مزایای این مدل می‌توان به اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید: بهترین گوشی های سامسونگ

کلام آخر

برای انتخاب بهترین گوشی های سامسونگ برای بازی باید به نکات مختلفی توجه کنید تا تجربه‌ای قابل قبول داشته باشید. قدرت پردازنده، میزان رم و حافظه داخلی، ابعاد و رزولوشن نمایشگر، ظرفیت و شارژدهی باتری از جمله مواردی است که می‌تواند بازی‌کردن را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. در این مطلب سعی کردیم ۶ مدل از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه و بودجه خود بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. شما کدام مدل را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید و برای خرید عمده گوشی سامسونگ با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

برای خرید گوشی گیمینگ سامسونگ به چه نکاتی دقت کنیم؟

اگر می‌خواهید بهترین گوشی برای بازی را انتخاب کنید، باید به قدرت و مدل پردازنده، سرعت پردازنده، کیفیت و ابعاد نمایشگر، نرخ نوسازی صفحه نمایش، میزان رم و حافظه داخلی، قدرت شارژدهی و عملکرد باتری و قیمت آن توجه داشته باشید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

نظرات کاربران

نظرات کاربران راجع به مطلب “بهترین تبلت‌های بازار بهترین تبلت‌های گیمینگ بازاربهترین تبلت‌های گیمینگ بازار تبلت‌های گیمینگ بازار “ شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز هیچ نظری برای این مقاله ثبت نشده است, اولین نفر باشید!

این وبسایت متعلق به شرکت مهر سرمستان میباشد و کلیه حقوق مادی و معنوی ان محفوظ است