بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ؛ تجربه‌ای بی‌نظیر 

طاهره محزون 1403/04/31
راهنمای خرید

بدون تردید سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای بازار در زمینه گوشی‌‌های هوشمند است که بسیاری از مدل‌های آن جزو برترین و پرطرفدارترین گوشی‌های بازار قرار دارند. سامسونگ در سال‌های اخیر سعی کرده تا با افزایش کیفیت محصولات و بهبود سخت‌افزاری آن‌ها، کاربران بیشتری را به خود جذب کند. گوشی های پرچمدار سامسونگ در هر سری از قدرتمندترین و جدیدترین پردازنده‌ها و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها بهره می‌برند. این گوشی‌ها به شما کمک می‌کنند تا تجربه‌ای متفاوت داشته باشید و بتوانید بدون محدودیت انواع بازی‌ها و برنامه‌ها را اجرا کنید. در این مطلب می‌خواهیم بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ را معرفی کنیم تا با این مدل‌های شگفت‌انگیز آشنا شوید. با مجله مهر همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra 

گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra - بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ

مشخصات
ابعاد۸.۶×۷۹×۱۶۲.۳ میلی‌متر
وزن۲۳۲ گرم
نمایشگر۶.۸ اینچ
Dynamic LTPO AMOLED 2X
پردازنده اصلیQualcomm Snapdragon 8 Gen 3
پردازنده گرافیکیAdreno 750
رم۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین اصلی۲۰۰+۵۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۲ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر محدودیت بودجه ندارید و می‌خواهید قدرتمندترین پرچمدار بازار را بخرید، S24 اولترا منتظر شماست. این گوشی عملکردی بی‌نظیر و ظاهری جذاب دارد که می‌تواند همه توقعات شما از یک پرچمدار را به‌خوبی برآورده کند. این گوشی از قاب تیتانیومی بهره می‌برد و رنگ‌های جذابی دارد. نمایشگر S24 اولترا یکی از بهترین نمایشگرها در بین پرچمداران است که از قلم پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر می‌تواند تابش مستقیم نور و انعکاس آن را کاهش دهد و کار با گوشی را در نور شدید آسان‌تر کند. این نمایشگر با رنگ‌های غنی، کیفیت بالا و رزولوشن ۳۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسل تجربه‌ای بی‌نظیر به ارمغان می‌آورد. 

این پرچمدار سامسونگ عملکرد سریعی دارد و از پردازنده قدرتمندی بهره می‌برد. اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌ها می‌تواند تجربه شما را به سطح جدیدی ارتقا دهد. دوربین این گوشی نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی داشته و با کمک الگوریتم‌های پردازش تصویر، عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند. این گوشی از چهار لنز عریض، تله‌فوتو، پریسکوپ تله‌فوتو و اولتراواید بهره می‌برد. باتری این پرچمدار قدرت بالا و شارژدهی مناسبی دارد و می‌تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. این باتری از شارژ سریع ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. فراموش نکنید که قیمت عمده گوشی مدل‌های پرچمدار و رده‌بالا بسیار بالاتر از سایر مدل‌ها است.

گوشی سامسونگ گلکسی S24 Plus

گوشی سامسونگ گلکسی S24 Plus

مشخصات
ابعاد۷.۷×۷۵.۹×۱۵۸.۵ میلی‌متر
وزن۱۹۷ گرم
نمایشگر۶.۷ اینچ
Dynamic LTPO AMOLED 2X
پردازنده اصلیQualcomm Snapdragon 8 Gen 3
پردازنده گرافیکیAdreno 750
رم۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی۵۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۲ مگاپیکسل
باتری۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

اگر می‌خواهید با هزینه کمتری نسبت به مدل اولترا، از یک گوشی پرچمدار بهره‌مند شوید، S24 پلاس یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ برای شما خواهد بود. این گوشی تجربه‌ای مناسب ارائه می‌دهد و برای طیف وسیعی از کاربران مناسب است. S24 پلاس فاقد فریم تیتانیومی است، اما همچنان ظاهر زیبا، قدرتمند و باکیفیتی دارد. این گوشی از یک نمایشگر با کیفیت بهره می‌برد که رنگ‌ها را عالی نمایش می‌دهد و حاشیه کمتری نسبت به مدل اولترا دارد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۳۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسل است که شفافیت و وضوح بالایی ارائه می‌دهد.

گلکسی اس ۲۴ پلاس به لطف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عملکردی فوق‌العاده ارائه می‌دهد و می‌تواند بسیاری از رقبای خود را شکست دهد. دوربین این گوشی دارای زوم اپتیکال سه‌برابری است که در کنار یک دوربین عریض فوق‌العاده و یک لنز اولتراواید، می‌تواند عکس‌های باکیفیتی ثبت کند. الگوریتم‌های پردازش تصویر و هوش مصنوعی باعث ثبت عکس‌های بی‌نظیر می‌شوند. این گوشی عمر باتری مناسبی دارد و سرعت شارژ مطلوبی دارد. این مدل نیز از شارژ سریع ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. 

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5

گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 - بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ

مشخصات
ابعاددر حالت باز: ۶.۱×۱۲۹.۹×۱۵۴.۹ میلی‌متر
در حالت بسته: ۱۳.۴×۶۷.۱×۱۵۴.۹ میلی‌متر
وزن۲۵۳ گرم
نمایشگر۷.۶ اینچ
Foldable Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلیQualcomm Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
حافظه رم۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین اصلی۵۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۴+۱۰ مگاپیکسل
باتری۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت داشته باشید و گوشی‌‌های تاشو را امتحان کنید، زد فولد ۵ یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ برای شما خواهد بود. با اینکه تغییرات ظاهری اساسی نسبت به نسل قبل را مشاهده نمی‌کنیم، اما برخی از جزئیات تغییر کرده‌اند که بهبودهای جذابی را به ارمغان می‌آورند. این گوشی تاشو کیفیت ساخت بالایی دارد و از دو نمایشگر بهره می‌برد تا بتوانید هم به حالت باز و هم بسته از آن استفاده کنید. نمایشگر اصلی این گوشی ۷.۶ اینچ و دارای رزولوشن ۲۱۷۶×۱۸۱۲ پیکسل و نمایشگر کوچک‌تر دارای ۶.۲ اینچ با رزولوشن ۲۳۱۶×۹۰۴ پیکسل است. این نمایشگر از نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مصرف انرژی را بهینه‌تر می‌کند.

این پرچمدار تاشوی سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که می‌تواند قدرت کافی را برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین نیز ارائه دهد. این گوشی دوربین‌های قدرتمندی دارد که می‌تواند کیفیت عکس مناسبی را به ارمغان آورد. سه لنز عریض، تله‌فوتو و اولتراواید برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری زد فولد ۵ عملکرد مناسبی دارد و تقریبا می‌تواند یک روز دوام بیاورد که با وجود دو نمایشگر منطقی به نظر می‌رسد. این گوشی از شارژ ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. باید گفت که این گوشی یکی از گران‌ترین مدل‌ها به شمار می‌رود. 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ

گوشی سامسونگ Z Flip 5

گوشی سامسونگ Z Flip 5

مشخصات
ابعاددر حالت باز: ۹.۶×۷۱.۹×۱۶۵.۱ میلی‌متر
در حالت بسته: ۱۵.۱×۷۱.۹×۸۵.۱ میلی‌متر
وزن۱۸۷ گرم
نمایشگر۶.۷ اینچ
Foldable Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلیQualcomm Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
حافظه رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی۱۲+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۰ مگاپیکسل
باتری۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت

 

اگر می‌خواهید یک پرچمدار سبک، جمع‌وجور و قدرتمند داشته باشید، زد فلیپ ۵ یکی از بهترین گوشی های  پرچمدار سامسونگ برای شما است. این گوشی از یک نمایشگر اصلی در حالت باز و یک نمایشگر کوچک‌تر در حالت بسته بهره می‌برد. این مدل دارای بدنه شیشه‌ای و فرم آلومینیومی است و طراحی مستحکمی دارد. زد فلیپ ۵ در برابر آب مقاوم است و از محافظ نمایشگر در برابر خراش و ضربه بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تطبیقی است که می‌تواند مصرف انرژی را بهینه‌تر کند.

با اینکه این گوشی طراحی سبک و جمع‌وجوری دارد، اما عملکرد قدرتمندی ارائه می‌دهد و با کمک پردازنده پرچمدار خود می‌تواند تجربه‌ای حرفه‌ای به ارمغان آورد. این گوشی از دو لنز عریض و اولتراواید بهره می‌برد که کیفیت عکس مناسبی دارند. سامسونگ سعی کرده تا بهبود پردازش تصویر را در این مدل به کار ببرد. باتری Z Flip 5 نسبت به نسل‌های قبلی بهبود قابل توجهی پیدا کرده است و می‌تواند یک روز کامل را شارژدهی کند. این گوشی از شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند و مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. 

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra

مشخصات
ابعاد۸.۹×۷۸.۱×۱۶۳.۴ میلی‌متر
وزن۲۳۴ گرم
نمایشگر۶.۸ اینچ
Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلیQualcomm Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکیAdreno 740
حافظه رم۸ گیگابایت
۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین اصلی۲۰۰+۱۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۲ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر می‌خواهید یک پرچمدار قدرتمند و جذاب را با هزینه کمتری نسبت به اس ۲۴ اولترا خریداری کنید، این مدل یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ برای شما خواهد بود. این گوشی قدرت بالایی دارد و می‌تواند تجربه‌ای جذاب برای شما به ارمغان آورد. S23 اولترا دارای فریم آلومینیومی با مقاومت در برابر آب است که محافظ نمایشگر قدرتمندی در برابر خط و خش دارد. نمایشگر این گوشی کیفیت بالایی دارد و از رزولوشن  ۳۰۸۸×۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر روشنایی فوق‌العاده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

با کمک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ محدودیتی برای اجرای انواع برنامه‌ها و بازی‌ها نخواهید داشت. اگر می‌خواهید قدرتمندترین نسخه را خریداری کنید، می‌توانید به سراغ رم ۱۲ با حافظه یک ترابایتی بروید. این پرچمدار قدرتمند دارای یک لنز قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض، یک لنز تله‌فوتو با زوم سه‌برابری، یک لنز پریسکوپ تله‌فوتو با زوم ۱۰ برابری و یک لنز اولتراواید است که عکس‌هایی با کیفیت بی‌نظیر ثبت می‌کند. S23 اولترا دارای شارژ سریع ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات است و عملکرد باتری مناسبی دارد. 

گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE

گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE

مشخصات
ابعاد۸.۲×۷۶.۵×۱۵۸ میلی‌متر
وزن۲۰۹ گرم
نمایشگر۶.۴ اینچ
Dynamic AMOLED 2X
پردازنده اصلیExynos 2200
پردازنده گرافیکیXclipse 920
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی۵۰+۸+۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۰ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

صادقانه بگوییم که گوشی S23 FE در مقایسه با نسل قبلی پسرفت‌هایی داشته، اما پیشرفت‌های زیادی نیز با خود به همراه آورده است. البته باید گفت که این گوشی جزو مدل‌های قاتل پرچمدار قرار می‌گیرد، زیرا با مشخصاتی نزدیک به پرچمدار و قیمت مناسب‌تر، کاربران را به خود جذب می‌کند. این گوشی دارای بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی است و با گواهی IP68 در برابر آب مقاومت مناسبی دارد. نمایشگر این گوشی روشنایی بالا و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اگزینوس استفاده کرده که موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. اما در هر حال این پردازنده می‌تواند قدرت مناسبی ارائه دهد و برنامه‌های متنوع را بدون تاخیر اجرا کند. البته نسخه آمریکای این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برخوردار است. این گوشی دارای دو نسخه با رم ۸ و حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی از سه لنز دوربین عریض، تله‌فوتو با زوم ۳ برابری و اولتراواید بهره می‌برد و کیفیت عکس بالایی دارد. باتری این گوشی دارای شارژ ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات است. 

اگر اهل بازی‌کردن هستید، پیشنهاد می‌کنیم با بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ آشنا شوید.

کلام آخر

گوشی‌های پرچمدار هر سال توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند، زیرا این گوشی‌ها جدیدترین فناوری‌ها و سخت‌افزارها را در خود دارند و به همین دلیل پیشتازان بازار به شمار می‌روند. سامسونگ همیشه بهترین پرچمداران را به بازار عرضه می‌کند که همگی قدرت بالایی برای اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های حرفه‌ای دارند. این گوشی‌ها نسبت به سری‌های دیگر از الگوریتم‌های جدیدتری بهره می‌برند و قیمت بالاتری دارند. تجربه کار کردن با گوشی‌های پرچمدار بسیار لذت‌بخش و متفاوت است و کیفیت آن‌ها می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورد. در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ را معرفی کنیم. به نظر شما کدام مدل ارزش خرید بالاتری دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای خرید عمده گوشی سامسونگ با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای خرید گوشی پرچمدار سامسونگ به چه نکاتی دقت کنیم؟

باید بدانید که گوشی‌های پرچمدار جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزارها را در خود دارند، به همین دلیل با قیمت بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های میان‌رده عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها می‌توانند سنگین‌ترین برنامه‌ها را اجرا کنند. بنابراین اگر گیمر هستید و محدودیت بودجه ندارید، این گوشی‌ها برای شما مناسب هستند. البته در خرید گوشی‌های پرچمدار نیز بهتر است به اولویت‌های خود توجه کنید. رم و حافظه داخلی، نوع پردازنده، کیفیت دوربین، ابعاد نمایشگر و شارژدهی باتری را در نظر داشته باشید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

نظرات کاربران

نظرات کاربران راجع به مطلب “بهترین تبلت‌های بازار بهترین تبلت‌های گیمینگ بازاربهترین تبلت‌های گیمینگ بازار تبلت‌های گیمینگ بازار “ شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز هیچ نظری برای این مقاله ثبت نشده است, اولین نفر باشید!

این وبسایت متعلق به شرکت مهر سرمستان میباشد و کلیه حقوق مادی و معنوی ان محفوظ است