بهترین هدفون ها برای موسیقی؛ معرفی ۹ مدل شگفت‌انگیز

طاهره محزون 1403/05/10
راهنمای خرید

اگر اهل گوش‌دادن به موسیقی هستید، حتما می‌دانید که استفاده از هدفون مناسب چقدر می‌تواند تجربه شنیداری شما را دگرگون کند. برای لذت‌بردن از موسیقی بهتر است به سراغ هدفون‌هایی بروید که کیفیت صدای بالایی دارند و به‌راحتی می‌توانند روی گوش یا درون آن جای بگیرند. با وجود گزینه‌های بسیار متنوع از برندهای مختلف، انتخاب بهترین هدفون برای موسیقی چالش دشواری به شمار می‌رود. بنابراین قصد داریم در این مطلب بهترین هدفون ها برای موسیقی را معرفی کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را با توجه به ترجیحات و بودجه خود پیدا کنید. برای آشنایی با این هدفون‌ها با مجله مهر همراه باشید.

آشنایی با بهترین هدفون ها برای موسیقی

هدفون‌های روی گوشی بزرگ و حجیم هستند، اما در عوض حجم صدای بیشتر و در برخی از موارد کیفیت بالاتری ارائه می‌دهند. این هدفون‌ها برای طیف وسیعی از کاربری‌ها از باشگاه و تمرینات ورزشی گرفته تا بازی و ویرایش حرفه‌ای صدا کاربرد دارند.

هدفون سونی WH-1000XM4

مشخصات
قطر درایور۴۰ میلی‌متر
وزن ۲۵۴ گرم
نوع هدفونبی‌سیم و باسیم

اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب و فوق‌العاده از گوش‌دادن به موسیقی هستید، این مدل بهترین هدست برای موسیقی است که می‌تواند صدایی واضح، با حجم بالا و جزئیات مناسب را به گوش شما برساند. این هدفون از نوع دور گوشی است و از کنترل‌کننده صدا و مکالمه بهره می‌برد. WH-1000XM4 از بلوتوث نسخه ۵ برای اتصال به دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کند و قابلیت فعال‌کردن دستگاه صوتی دارد. حساسیت صدای هدفون حداکثر تا ۱۰۵ دسی‌بل و پاسخ‌گویی فرکانسی آن بین ۴ تا ۴۰ هزار هرتز است. باتری این هدفون شارژدهی بسیار مناسبی دارد و می‌تواند تا ۳۸ ساعت پخش را شارژدهی کند و در حالت استندبای تا ۲۰۰ ساعت دوام آورد. سازگاری با دستگاه‌های مختلف، قابلیت شفافیت صدا برای شنیدن صدای محیط، اتصال هم‌زمان به دو دستگاه و صدای ۳۶۰ درجه از دیگر مزایای این هدفون قدرتمند است.

هدفون سنهایزر Momentum 4

هدفون سنهایزر Momentum 4
مشخصات
قطر درایور۴۲ میلی‌متر
باتری۷۰۰ میلی‌آمپرساعت
وزن ۲۹۰ گرم
نوع هدفونبی‌سیم و باسیم

یکی دیگر از بهترین هدفون ها برای موسیقی، مومنتوم ۴ سنهایزر است که وضوح و شفافیت عالی صدا را به ارمغان می‌آورد. این هدفون از طراحی مینیمال و باکیفیتی بهره می‌برد و به دلیل نوع هدبند می‌تواند مدت طولانی روی سر شما بماند. قابلیت حذف نویز برای این هدفون باعث می‌شود تا بتوانید بدون مزاحمت صداهای اطراف از شنیدن موسیقی لذت ببرید. قابلیت پشتیبانی از کدک‌های مختلف برای این مدل در نظر گرفته شده است. عمر باتری یکی از مهم‌ترین مزایای Momentum 4 به شمار می‌رود که این باتری می‌تواند تا ۶۰ ساعت پخش را ارائه دهد که ظرفیتی شگفت‌انگیز به شمار می‌رود. بنابراین می‌توانید در سفر، کوهنوردی، ورزش‌های طولانی یا کارهای حرفه‌ای بدون نیاز به شارژ از این هدفون بهره ببرید. حساسیت این هدفون ۱۰۶ دسی‌بل است و شما با کمک برنامه اختصاصی می‌توانید اکولایزر صدا را به دلخواه خود تنظیم کنید.

هدفون بیرداینامیک DT 700 Pro X

هدفون بیرداینامیک DT 700 Pro X
مشخصات
قطر درایور۴۵ میلی‌متر
باتریندارد
وزن ۳۵۰ گرم
نوع هدفونباسیم

اگر می‌‌خواهید به‌طور حرفه‌ای در زمینه صدا و موسیقی فعالیت داشته باشید، این هدفون آلمانی بهترین هدفون برای موسیقی خواهد بود که به‌طور تخصصی برای استودیوها طراحی شده است. این هدفون با عملکرد قدرتمند خود می‌تواند یک انتخاب حرفه‌ای برای متخصصان موسیقی باشد. حجم و جزئیات صدا در این هدفون فوق‌العاده است و می‌تواند تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان آورد. DT 700 Pro X دارای حساسیت ۱۰۰ دسی‌بل است. این هدفون دارای امپدانس ۴۸ اهم و پاسخ فرکانسی ۵ تا ۴۰ هزار هرتز است. راحتی پد گوشی‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون ناراحتی و خستگی بتوانید به‌طور طولانی از هدفون استفاده کنید. بدنه مقاوم و باکیفیت، طراحی زیبا، نشت صدای بسیار کم و طول کابل بالا از دیگر مزایای این مدل از لیست بهترین هدست برای موسیقی است. 

هدفون سونی WH-CH250

هدفون سونی WH-CH250
مشخصات
قطر درایور۳۰ میلی‌متر
وزن ۱۴۷ گرم
نوع هدفونبی‌سیم

در بین انتخاب‌های متنوع هدفون، اگر به دنبال مدلی با کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب هستید،  WH-CH250 سونی بهترین هدفون برای موسیقی خواهد بود که تجربه‌ای جذاب ارائه می‌دهد. این هدفون بسیار سبک طراحی شده و استفاده از آن بسیار جذاب و دلپذیر است. بنابراین بدون خستگی می‌توانید مدت طولانی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید با بلوتوث ۵.۲ این هدفون را به سایر دستگاه‌ها متصل کنید و از اتصال پایدار و باکیفیت آن لذت ببرید. با کمک دکمه‌های فیزیکی این مدل می‌توانید محتوای موسیقی و مکالمات خود را به‌راحتی مدیریت کنید. امپدانس این هدفون ۳۲ اهم و پاسخ‌گویی فرکانسی آن ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز است. حساسیت این هدفون ۱۰۸ دسی‌بل است. یکی از مهم‌ترین مزایای این هدفون باتری قدرتمند آن است است که می‌تواند تا ۵۰ ساعت پخش داشته باشد. قابلیت تنظیمات اکولایزر صدا و پشتیبانی از صدای ۳۶۰ درجه از دیگر مزایای این هدفون است.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین هدفون برای ورزش و باشگاه

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی

هدفون‌های بی‌سیم یا ایربادها امروزه به یکی از گجت‌های پرکاربرد تبدیل شده‌اند که می‌توانند همه‌جا همراه ما باشند. این هدفون‌ها طراحی جمع‌وجوری دارند و بسیار سبک هستند، بنابراین برای حمل و استفاده از آن‌ها نگرانی نخواهید داشت. هدفون‌های بی‌سیم طیف وسیعی از انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهند که در ادامه ۵ مدل از بهترین هدفون های بی سیم برای موسیقی را معرفی کرده‌ایم.

هدفون بی سیم جبرا Elite 3

هدفون بی سیم جبرا Elite 3
مشخصات
قطر درایور۶ میلی‌متر
برد عملکرد۱۰متر
قابلیت حذف نویزدارد

اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم با کیفیت بالا برای پخش محتوای صوتی هستید، این مدل بهترین هدفون برای موسیقی است که می‌تواند تجربه صوتی شما را ارتقا دهد. بدنه این هدفون دارای گواهی IP55 است، بنابراین می‌توانید هنگام ورزش، پیاده‌روی و زیر باران نیز از آن استفاده کنید. این هدفون با بلوتوث نسخه ۵.۲ به گوشی یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود و از کدک‌های صوتی متنوعی پشتیبانی می‌کند. باتری این هدفون بلوتوثی عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد و می‌تواند تا ۷ ساعت پخش داشته باشد. این میزان با کمک کیس شارژ به ۲۸ ساعت می‌رسد. این هدفون بی‌سیم از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با کمک نرم‌افزار اختصاصی تنظیمات دلخواه را پیاده‌سازی کنید. پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز برای این مدل در نظر گرفته شده است. این هدفون دارای میکروفون‌های داخلی است تا از ورود صدای محیط جلوگیری کند و مکالمه باکیفیتی را به ارمغان آورد. 

هدفون بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2 FE

هدفون بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2 FE
مشخصات
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
باتریگوشی‌ها ۶۰ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۷۹  میلی‌آمپرساعت
برد عملکرد۱۰متر
قابلیت حذف نویزدارد

اگر می‌خواهید با صرف هزینه کمتر یک هدفون بلوتوثی قدرتمند و باکیفیت داشته باشید، گلکسی بادز ۲ مدل FE یک انتخاب چشمگیر خواهد بود. این هدفون از پروفایل‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و با بلوتوث ۵.۲ به گوشی یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود. این هدفون از ویژگی حذف نویز فعال یا ANC بهره می‌برد تا صداهای محیط را کاهش دهد. همچنین میکروفون‌های سه‌گانه برای گوشی‌ها در نظر گرفته شده که می‌تواند تجربه شنیداری بهتری را به ارمغان آورد. باتری این هندزفری بلوتوثی در حالت خاموش بودن ANC می‌تواند تا ۸.۵ ساعت پخش داشته باشد که با کمک کیس شارژ به ۳۰ ساعت می‌رسد و عملکرد مناسبی به شمار می‌رود. 

هدفون بی سیم سونی WF-1000XM5

هدفون بی سیم سونی WF-1000XM5
مشخصات
قطر درایور۸.۴ میلی‌متر
برد عملکرد۱۰متر
قابلیت حذف نویزدارد

بدون شک سونی یکی از قدرتمندترین برندها در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری است. این هدفون بلوتوثی نیز تجربه بی‌نظیری از گوش‌دادن به موسیقی را ارائه می‌دهد و می‌تواند حجم بالایی از صدا را با بیس عالی و جزئیات مناسب ارائه دهد. WF-1000XM5 از طیف وسیعی از کدک‌ها و پروفایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید آن را به‌راحتی به سیستم‌عامل‌های مختلف متصل کنید. این هدفون با بلوتوث نسخه ۵.۳ به دستگاه‌ها متصل می‌شود و اتصالی قدرتمند و بدون اختلال را به همراه دارد.

قابلیت حذف نویز فعال در این مدل تعبیه شده و علاوه بر آن هدفون‌های سه‌گانه برای کاهش صدای محیط نیز به‌خوبی عمل می‌کنند. باتری این هدفون بی‌سیم در حالت خاموش‌بودن ANC می‌تواند تا ۱۲ ساعت شارژدهی کند که بسیار قابل توجه است. این میزان به همراه کیس به بیش از ۳۰ ساعت می‌رسد. سازگاری با دستیارهای صوتی، قابلیت شارژ بی‌سیم، مقاومت در برابر پاشش آب و فناوری صدای تطبیقی از دیگر ویژگی‌های این هدفون به شمار می‌رود.

هدفون بی سیم جی بی ال Live Pro 2

هدفون بی سیم جی بی ال Live Pro 2
مشخصات
قطر درایور۱۲ میلی‌متر
برد عملکرد۱۰متر
قابلیت حذف نویزدارد

یکی دیگر از برندهای باکیفیت در زمینه تولید هدفون و لوازم صوتی JBL است که هدفون مدل لایو پرو ۲ یک انتخاب قدرتمند برای موسیقی به شمار می‌رود. این هدفون صدای شفاف و بی‌نظیری را برای شما پخش می‌کند تا بتوانید همه جزئیات موسیقی دلخواهتان را بشنوید. رابط اتصال این هدفون بلوتوث نسخه ۵.۲ است که پایداری آن را تضمین می‌کند. این هدفون بلوتوثی دارای امپدانس ۱۶ اهم و پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز است. مقاومت در برابر پاشش آب و رطوبت برای این مدل در نظر گرفته شده تا بتوانید با خیال راحت هنگام تمرین، پیاده‌روی یا موقعیت‌های دیگر از این هدفون استفاده کنید. باتری این هندزفری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند تا ۱۰ ساعت پخش داشته باشد که این میزان به همراه کیس به ۳۰ ساعت می‌رسد. قابلیت نویز کنسلینگ این هدفون می‌تواند صداهایی تا ۱۰۵ دسی‌بل را مسدود کند که بسیار قابل توجه است.

هدفون بی سیم اپل ایرپاد پرو ۲

هدفون بی سیم اپل ایرپاد پرو ۲
مشخصات
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
باتریگوشی‌ها ۶۰ میلی‌آمپرساعت
محفظه ۴۷۹  میلی‌آمپرساعت
برد عملکرد۱۰متر
قابلیت حذف نویزدارد

یکی از بهترین هدفون های بی سیم برای موسیقی برای طرفداران محصولات اپل ایرپاد پرو ۲ است که کیفیت صدای بی‌نظیری ارائه می‌دهد و تجربه صوتی عالی را به همراه دارد. این ایرپاد دارای سنسورهای شتاب‌سنج تشخیص گفتار و شتاب‌سنج تشخیص حرکت است که می‌تواند مکالمه و شنیدن موسیقی را برای شما دلپذیرتر کند. این هدفون بلوتوثی قابلیت حذف نویز فعال دارد و علاوه بر آن از میکروفون‌های دوگانه برای کاهش سروصدا استفاده می‌کند. باتری این هدفون می‌تواند تا ۶ ساعت پخش داشته باشد و به همراه کیس تا ۳۰ ساعت شارژدهی کند. این هدفون با گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاومت مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های این ایرپاد می‌تواند به صدای فراگیر و قابلیت ردیابی حرکت سر، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، امکان مکان‌یابی ایرپاد گمشده و امکان اشتراک محتوا در ایرپاد دیگر از جمله مزایای جذاب این هدفون بی‌سیم است.

کلام آخر

هدفون‌ها امروزه نقش مهمی برای شنیدن بهتر و دقیق‌تر موسیقی ایفا می‌کنند. در دنیای شلوغ و پر از سروصدای مدرن، هدفون‌ها فرصتی فراهم می‌کنند تا انسان به دور از هیاهو بتواند زمانی را به گوش‌دادن به محتوای دلخواه خود اختصاص دهد. گوش‌دادن به موسیقی با هدفون باکیفیت می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را به ارمغان آورد. هدفون‌ها انواع مختلفی مانند باسیم، بلوتوثی، دور گوشی و توی گوشی دارند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. بنابراین شما باید با توجه به نیازها و اولویت‌های خود به سراغ مدل مناسب بروید. در این مطلب سعی کردیم بهترین هدفون ها برای موسیقی را معرفی کنیم. شما کدام مدل از هدفون‌ها را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و برای استعلام از قیمت محصولات شرکت بازرگانی مهر با همکاران ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای خرید هدفون مناسب موسیقی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

اگر می‌خواهید هدفون مناسب موسیقی را انتخاب کنید، ابتدا به نوع هدفون، قطر درایور، کیفیت صدا، کدک‌ها و پروفایل‌های پشتیبانی‌کننده، قابلیت حذف نویز فعال، قابلیت ارائه صدای فراگیر، امکان تنظیمات اکولایزر، بازه پاسخ‌گویی فرکانسی و میزان نشت صدا را در کنار قیمت هدفون در نظر داشته باشید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای دهندگان 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید

نظرات کاربران

نظرات کاربران راجع به مطلب “بهترین تبلت‌های بازار بهترین تبلت‌های گیمینگ بازاربهترین تبلت‌های گیمینگ بازار تبلت‌های گیمینگ بازار “ شما هم نظر خود را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز هیچ نظری برای این مقاله ثبت نشده است, اولین نفر باشید!

این وبسایت متعلق به شرکت مهر سرمستان میباشد و کلیه حقوق مادی و معنوی ان محفوظ است